Friday, January 9, 2009

Balik Sarawak

saLam~


erm..udg galh.. x tipu bsar2 n murah2 jer




meNda neh x pnHA rse.. erm.. mmg pelik tp rse cam per eh..
lala kowt.. taw ke koRunk ..ni la sipot err..sipot sungai kowt..


ni ikan..x kan nak g taw gak..sdap..tp x taw namer..




ulat muLong..x kan x taw kowt..

tp aku x makan eh..uLang sKALi lg x mKAn

erm cuti da lamer blalu..still aku maseh di sini..
bkan bmksud x der progress.. cume ble nak bandingkan dgn kwn2 len.. dpa cam da jaoh len.. maksudnya da bgeRak ke hdapan.. salAh aku ke ktinggalan..? argh!!! dulik eh..
erm..buLan lpas da lek kmPung... snok ..dan pnYebab gak nPe aku lmBat kje or amek leSen...
( da dpt lesen L da.. huhu Alhamdulillah..)..
tp x kan nak cari alaSan jerk..
( tp adik2 sdare sumer da bEsar..aku je x mGecik lg hekehek)
diz tyme lek dPat gak enJoy skit2.. pLus balik kali neh kte oRg kna makn menDa pelik2.. Cam x Caye gak.. sTill dpat rSe per yg orG banDar x dpt rSe..


miSsy..♠

1 comment:

Anonymous said...

ulat mulong tu nampak sdap ar.
ye ke kaw x makan? XD